Pages

Wednesday, December 23, 2020

Dark days, brighter lights.

 De dagen zijn wat donkerder en de huidige wereldwijde crisissituatie
maakt het voor velen ook psychologisch wat moeilijker.
De ene neemt het redelijk goed op, de andere gaat er bijna aan onderdoor.

Ik probeer de lichtjes te vinden in het donkere.
Letterlijk en figuurlijk.
Samen naar een leuke film kijken, per toeval iemand tegenkomen op straat
die je al even niet meer gezien had, een onverwachts complimentje,
foto's zien passeren van de zeilweekends deze zomer,
met de fiets naar het werk kunnen gaan of kerstkaartjes maken, ...

Het zit vaak in die kleine dingen.
Als straks mijn kaartjes af zijn, kan ik beginnen met mijn lichtje door te geven.
Je hoeft geen topschrijver te zijn om iemand vrolijk te maken.

Be the reason someone smiles today.

Wie wat licht kan gebruiken of zelf even mijn lichtje wil zijn, jullie weten mij te vinden.

And of course... de beste wensen voor 2021!




No comments:

Post a Comment